Tuesday 11 January 2011

Purple is in the air!












Beni tanıyanlar en sevdiğim rengin mor olduğunu iyi bilirler:) Bana her zaman neşeli, pozitif, dinlendirici, iyileştirici ve eğlenceli gelmiştir mor renk. Kimine depresif gelse de benim için mutlu ve umut dolu bi renktir mor, ve bu yıl favori rengimle her yerde özellikle de ev dekorasyonda sık sık karşılaşacaksınız :) Menekşe morundan lavanta rengine, pembe orkideden mürdüm tonlarına, bu yıl morun tüm tonlarının yılı olacak.

Duvarınızda, perdelerinizde, banyo seramiklerinizde, koltuklarınızda ve hatta mutfak dolaplarınızda da mor rengi rahatlıkla kullanabilirsiniz. Mor her odaya, her objeye ve her tarza çok yakışan ve çok uyumlu bir renk. Eklektik, bohem, modern, country ya da oryantal fas stili, tüm stillere de uyum sağlayan morla bu yıl evlerinize farklı bir renk katabilirsiniz.

1 comment:

  1. Altan üçüncü fotoğraftaki sarı koltuğu çok beğendim acaba markasını biliyor musunuz?

    ReplyDelete