Tuesday 18 January 2011

Magic carpet









Halı olayını pek sevmemek ve hiç bir fikre sahip olmamakla birlikte bugün yakın bir arkadaşımın evine uzun zamandır aradığı rengarenk, vintage, patchwork halıyı almasıyla salonun bir anda tamamen değişimine tanık oldum... ve biraz meraklandım:) Step halı ve Borr halının sitelerinde gezindikten sonra Habitat’a da uğradım ve sizin için beğendiğim birkaç halıyı toparladım :) Design Milk’in sitesindeki sıradışı halılara hayran kaldım! Turn the season rugla mevsimleri değiştirebilir, flying carpetla çocukluğunuza dönebilir, pebble rugla kendinizi her mevsim deniz kenarında hissedebilirsiniz. Hatta ve hatta Puzzle rugla kendi halınızı, eğlenerek kendiniz bile yaratabilirsiniz. ITcilere ve renk sevenlere de pixel rugı çok beğendim!:)

No comments:

Post a Comment