Friday, 15 October 2010

Vintage ev aksesuarları Mudo Concept'te


Dekorasyonda nostaljik detayları sevenler için Mudo Concept ideal bir adres.Maket koleksiyonu serisinde tarihi 60'lara kadar dayanan uçak, motosiklet, araba gibi birçok figürü bir arada bulabilirsiniz. Evinizin veya ofisinizin en güzel köşesinde sergilemek isteyeceğiniz bu maketleri, dilerseniz sevdikleriniz için özel bir hediye alternatifi olarak da tercih edebilirsiniz. Vintage şişeler, tren garı saatleri, orta sehpa olarak kullanabileceğiniz vintage bavullar ,ahşap duvar panoları ve çok daha fazlası Mudo Concept ve www.mudo.com.tr de!

5 comments:

  1. çok şık gerçekten de çok beğendim elinize sağlık

    ReplyDelete
  2. çok hoş gerçekten çok beğendim
    http://www.1dekorasyon.com

    ReplyDelete
  3. prefabrik bir ev aldım ve içini nasıl dekore ediyim diye düşünüyordum verdiğiniz bilgileri kullanıcam.

    ReplyDelete
  4. iyi günlerde oturun yeni evinizde:)bugün de ilginizi çekebilecek bir yazı yazdım:) http://decotrends.blogspot.com/2010/12/three-potato-four.html

    ReplyDelete
  5. farklı ve modern ev aksesuarları www.modafeneri.com da. bakmak lazım

    ReplyDelete