Thursday 24 June 2010

Vintage industrial stili


Vintage Indsutrial stili maskülen,mekanik ve deneysel bir dekorasyon tarzı. Endüstriyel objelerin domine ettiği bu evler renove edilmiş  hangarları andırıyor. Yerli yerine oturmuş bir mutfaktansa endüstriyel görünümlü tek başına duran farklı parçaların kombinasyonuyla bir mutfak yaratılmış.Tahta masa , siyah metalik bar sandalyeleri , sarkıt endüstriyel lambalar ve vintage bir duvar saati kullanılmış. Şömine endüsrityel görünümlü mutağa sıcaklık katıyor.Yüksek duvarlı oturma odasında, tuğla duvarlar, cam kapı ve metalik malzemelerin sertliğini yumuşak uzun tüylü bir halı ve rahat deri koltuklar yumuşatıyor.Banyoda beton görünümlü duvarlar, demir raf üniteleri, endüstriyel lavabo ve fikstürler kullanılmış. Otel odası görünümlü yatak odasında yerler tuğla görünümlü. Fotoğraflar: Mikkel Vang/Canadian House & Home, Ideal Home, Tongue in Cheek, Design Hotels, Meyer Davis Studio

2 comments:

  1. Bence fazlaca maskülen,ben bir Laura Ashley kızıyım,biraz da Cath Kidston .Ahşap masaya ve sepetlere sözüm yok ama...

    ReplyDelete
  2. ben de en çok mutfak fikrini beğendim:) geri kalanları dediğiniz gibi fazlaca maskülen ve sert. Çiçek böcek ve beyazdan biraz farklı bir konu bulmak istedim bayların da ilgisini çeksin diye:)) yoksa ben de aynen sizin gibi Laura Ashley-Riviera Maison-Pottery Barn karışımıyım:)

    ReplyDelete